tirsdag 20. september 2011

Slektside publisering

Høsten kom tidligere i 2009, dette er tatt 12.9.

Har blitt lite tid til blogging i det siste, forrige helg regnet jo bort også så det ble ingen søndagstur å skrive om.

Jeg har i stedet brukt tida til å lese, og jeg har begynt å se 4. sesongen av Mad Men, og jeg har samlet bilder til to fotobøker. Det måtte bli en egen for Københavnturene i tillegg til en Årbok 2009, de ligger nå klar å venter på neste 50 % tilbud fra FotoKnudsen.

Så endelig har jeg gjort ferdig forsiden til min slektside, det er sønnen som har hjulpet meg å få den på nett. Jeg hadde jo egen hjemmeside i mange år, men da start.no la ned tilbudet sitt ble det ikke til at jeg laget en ny, det er sikkert over fem år siden så det var på tide.

I tillegg til alt dette er jeg selvfølgelig i gang med treninga igjen etter ferien. Må jo skryte litt av oss som var flink å trene i ferien også, hadde med strikk så det ble to økter med styrketrening hver uke. Og det hadde jeg glede av da jeg kom tilbake, ble ikke så støl som jeg pleier etter første økta.
Men SATS Solli skuffet stort med å ta vekk BodyPumpen torsdags formiddag, det passet så bra for meg som har kveldsvakt den dagen. Så jeg sliter litt med å få en god flyt i treningsuka, men jeg har en plan...

Ingen kommentarer: