tirsdag 29. april 2014

Verdens vakreste sjøreise

 Et lite knippe bilder fra vår fantastiske påsketur, bildene er publisert før via Instagram og Facebook så dette er en service til de av dere som ikke er på nevnte medier.


Klar for avgang fra Bergen
 
Ålesund

Trondheim

Kong Neptun etter Polarsirkelpassering


Hos Ottar i Lenvik (Finnsnes)


Langt mot nord på nesten 70 grader, ser du Tromsø i et lite glimt

Min barndomsdal i Honningsvåg var ikke så veldig grønn

Mammas barndomsparadis i Vika

Kjøllefjord

Kirkenes og reisens vendepunkt

Storebror ser deg i Vardø

Båtsfjordfjellene

Påskemorgen i Hammerfest

Skjervøy

Ingenting er som Lyngenreker, i Lyngen

Tromsø by night

Risøyhamn

Sortland

Stokmarknes

Trollfjord i Trollfjorden

Svolvær

Polarsirkelen anno 1917

Vi og Petter Dass i Sandnessjøen

Vega

Brønnøysund

Kristiansund

Og så var vi i Bergen igjen etter 12 herlige dager

2 kommentarer:

Kleppanrova.com sa...

For en drømmereise. Jeg har så lyst til å ta en slik tur jeg også, nå fikk jeg enda mer lyst!
Og jeg har en drøm om å ta den seinhøstes eller vinter, men nå ser jeg at påsken er fin.
Flott at du deler de her, orker ikke alt med intagram, facebook osv. Det holder med blogger for meg, ellers blir det for mye å forholde seg til. Man kan ikke være flink til alt!

台海局势 sa...

Hei! Bloggen din kan publisere myk, hyperkoblinger det? Vi kan betale. Takk!