onsdag 12. november 2008

Oppdrag flytting fullført

Hadde store planer om å innvolvere dere i hele flytteprosessen, men teknologien ville ikke være med på det. Skal ikke trøtte dere med detaljer, men nå får vi tilsendt en ny router så er det forhåpentligvis den det er noe feil på.
Selve flyttingen gikk på ni timer, tre mann jobba det de var gode for i regnværet og det var ikke mye som ble ødelagt, så langt oppdaget ett vinglass (vår egen skyld) og ett bilde (gjør ingenting).
Det mest gledelig var at Ole Aleksanderbøkene dukket opp, jeg har altså i tre år nå beskyldt min kjære for å ha gitt dem til Fretex, unnskyld!
Nå kan jeg igjen si at jeg har Anne Caths. samlede verker, og det var jo litt hyggelig i og med gårsdagens oppslag om hennes sykdom.

Vi måtte gå til innkjøp av nytt kjøl-/fryseskap da det var integrert i leiligheta i Lillestrøm, og jeg ba om å få den hengsla på venstre siden, men det hadde de jo selvfølgelig ikke gjort, service er ute! Jeg gikk på med krum hals og med god hjelp fra Øystein greide vi jobben på tre timer mens vi samtidig viste flyttefolka hvor de skulle sette de forskjellige esker og hyller og hva de ellers bala med. Vi er mektig stolt over det kjøleskapet og det med rette.
I går kjørte vi et lass på fyllinga, kjenner at jeg har litt vanskelig for å kalle det søppel for det var jo i bruk frem til fredag. Har prøvd å gi det bort, men det er ingen interesse så da så. Dessuten vaska jeg sluk, ventiler, kjøl-og frys, komfyr, vifte og søppelbøtter. Kostet boder og veranda gjorde jeg også, leverte nøkkel til vaskerne og håper de ikke bruker for lang tid nå når alt det tidkrevende er reint.
Fortsettelse med bilder følger....
-

1 kommentar:

Anonym sa...

Flink du! :)