fredag 3. oktober 2008

Iskyss

Her er Ridder Knut Erik forran bautaen av seg selv som står på Lillefjellet i Honningsvåg.

Med filmen Iskyss er han tilbake til det han egentlig ville, før han ble heftig og begeistret. Dette er en ekte Jensen film.
Minner litt om Stella Polaris i formen og "språket", ikke riktig så dvelende, men allikevel dvelende nok og ikkeliniærtid skal det være i en god historie. En film som begynner med begynnelsen av historien og slutter med slutten er vel ingen utfordring.

Jeg likte filmen veldig godt, men ble ikke så veldig rørt av kjærlighetshistorien, jeg er nå ellers lettrørt så jeg vet ikke hva det kom av.

Hovedrolleinnehaverne gjorde en fantastisk jobb, deilig å se noen andre enn Ane Pia Torp Tjelta i en norsk film. Ellen Dorrit Petersen er kjempegod, håper hun ikke blir oppbrukt hun også. Hun er med i deUsynlige også denne høsten, men så håper jeg hun går tilbake til Det norske Teatret.

Les gjerne mer om filmen her


-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor blir det av det alle venter på? Og da sikter jeg til de eksklusive bildene fra premieren. :)

Greta sa...

For å ikke gjøre for stor skam på fotografen skal jeg redigere bildene noe så det må vente til jeg er på en maskin som har photoshop. Men fortvil ikke, det kommer.