mandag 27. april 2009

Harry-tur


Er så heldig at jeg kan ta en fridag en gang iblant, kanskje derfor jeg ikke har noe i mot å jobbe lørdager av og til :-)

I dag var en sånn fridag og den ble brukt til Harry-tur med mine gamle foreldre. Det var jo forskjellig vi behøvde, både i fryser og barskap, og så var det jo hyggelig å være sammen en hel dag.

Det er litt interessant dette fenomenet; Harry-tur. At Harry skal være assosiert med noe «vulgært», «smakløs» eller «sidrumpa» har jeg litt problemer med å forstå ettersom jeg kjenner en Harry eller to.
Det tar ikke mer enn en time/halvannen å komme fra Oslo til Strømstad og med en liten spasertur der nede så blir det jo en fin dagstur utav det, Strømstad er nemlig en fin liten småby som er vel verdt et besøk.

1 kommentar:

Laila N. Christiansen sa...

Jeg har oldeforeldre fra Strømstad jeg, men har faktisk aldri vært der i "voksen" og slektsinteressert alder. Bør vel ta en tur snart. Siden vi kun har en liten fryser over kjøleskapet er det dårlig grunn for Harry-tur. Men Slektstur, ja det bør en snart ta. I sommer kanskje?