tirsdag 20. januar 2009

Kjedebrev, eller ikke kjedebrev

I dag fikk jeg en epost fra Torill som har en blogg som jeg følger med på. Veldig hyggelig hilsen:





så følger det med en oppfordring om å sende kortet videre til fem blogger som jeg følger med på og det gjør jeg gjerne. Det er så mange flinke folk som skriver om likt og ulikt, og jeg synes det er en fin måte å holde kontakt med folk på.

Så herved sender jeg stafettpinnen videre til:

Hege og Mia
Heidi
Tutta
Marianne
Bokhusjenta



Med utfordringa følger det også en oppfordring om å liste opp fem ting det er vanskelig å greie seg foruten og jeg har tenkt ut følgende for min del:


-Kjæresten min
-Ungene mine (og resten av familien)
-Trening
-Bøker
-Reiser (København og Hellas)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ok, jeg tar utfordringen;o)

Anonym sa...

Det er hyggelig å se at vi kommer før både bøker og københavn! ;)