torsdag 22. januar 2009

Soldag


Her er soldagen representert med Tromsø som hadde sin i går. Men det jeg ville fortelle var at i dag er det soldag i Honningsvåg og der er det jeg er født. På denne dagen for litt over femti år siden var det også søndag så jeg må vel si at jeg er dobbelt heldig.

Jeg er født kl. halv fire om natta og seinere den søndagen viste sola seg, det er jo ikke hvert år det er klarvær på soldagen, men denne gangen var det det.

Jeg føler meg veldig heldig i dag, etter fire måneder, 18 visninger med 13 oppmøtte og ett bud har vi solgt leiligheta i Lillestrøm. Godt under takst, men hva betyr vel det når vi kan "spare" 20 tusen i utgifter hver måned?

Nå blir det Københavntur i februar, og i kveld blir det biff og rødvin det er i alle fall sikkert :-)
-

3 kommentarer:

Hege sa...

Gratulerer så masse med dagen og med salg av leiligheten! Endelig, får vi vel si!

Greta sa...

Takk skal du ha Hege, jo det var på tide.
Akkurat nå har jeg flyttet her på jobben også. Nå sitter jeg i tredje der jeg egentlig hører til p.t.
Ble mye på en gang, men men...

Marianne sa...

Gratulerer med dagen, du er jo heldig som er født på soldagen da...