tirsdag 14. oktober 2008

Totusen


I går feiret jeg et aldri så lite jubileum, nesten helt i det stille. Jeg var på SATS for 2000 gang!

Måtte jo fortelle det når de som sto i resepsjonen også har vært med nesten hele tiden. SATS Lillestrøm fyller 10 år 21.11. og jeg begynte der 2.1.99. De fant selvfølgelig frem litt stæsj til meg så jeg fikk da presang, tusen takk for det.

Det er morsomt å ha ført treningsdagbok gjennom alle disse årene, av den kan jeg lese hvilke timer jeg har vært på, når var det flyt/pilates kom på timeplanen og hvorfor har jeg sluttet med HøyPuls u/hopp? Jo, Kristin sluttet som instruktør og har aldri blitt erstattet av noen bedre. Hvorfor sluttet jeg med StepStyrke, Tone sluttet jo ikke, nei der står det at det begynte å bli for tøfft for hoftene med stepp.

Sånn kan jeg holde på, men jeg har jo ikke pensjonert ennå så det får vente. Nå for tiden er det mest sykkel fordi det er det greieste når fokus er annet sted, det er bare å trå i vei liksom.

-

1 kommentar:

TorillJ sa...

Flott at du er sprek Greta. Jeg var flink jeg også lenge, men har nå lenge gått med et vondt ben så derfor er ambisjonen å starte igjen med godt mot fra nyttår