lørdag 9. mars 2013

København i mars

Ikke vinter og ikke vår, men København er København. Noen bilder fra forrige helg:

Kongens have er nystriglet

Smørbrød på Funcks til 20 kr stk.

P-dagen og vi møtte dem på sted 3 av 11, de var ved godt mot

Nordmannen var på plass på Hvide Lam

Nationalmuseet forklarer trykkekunsten

Ja, det er Nyhavn

Sukkenes bro?

Hils til Kari

Flott musikk, men vi savner den norske røykeloven

Kastellet i "vårsol"

Neptun hotell, anbefales

Mitt julegaveønske, gemalens til høyre



4 kommentarer:

Kleppanrova.com sa...

Å!! Nå fikk du meg til skikkelig å savne København. Jeg har alltid et sug mot KBH når våren nærmer seg, men slik er det nok når man har bodd i den byen noen år slik jeg gjorde under studietiden.
København er herlig og jeg har gode venner som maser på besøk, men så har jeg det litt travelt med ferdigstilling av produkter til utstilling og Londontur med elever.
Ha en fin helg her heime på berget!
Ingun

Greta sa...

Du er heldig du som har fått bo der, vi kan bare drømme om det OG reise dit så ofte som vi bare kan.

Viggers sa...

Tenkte på deg da jeg fant denne:

http://www.dansk-norsk.no/kalender/Koebenhavn.html

Greta sa...

Eia var vi der du, det var et flott program :-)