onsdag 19. november 2008

Ting Tar Tid

For de som måtte vente i spenning på bilder fra flyttinga må jeg komme med en skuffende melding, vår leverandør av bredbåndtjenester har ikke levert, er vi overrasket? :-(

Vi pakket ut flere esker i går og nå er det ikke mer enn to-tre igjen så nå er vi snart i orden. Det som gjennstår er å få bildene på veggen og det haster ikke, så skal jeg systematisere bøkene og Cd-ene og det er jo bare kosearbeid.

I dag prøvde jeg buss i stede for trikk og brukte akkurat like lang tid, bussen må stå mer i kø og jeg må bytte der også. Litt kortere å gå til bussen, men jeg vet ikke jeg...

Når det blir slutt med buss for trikk fra nyttår er i alle fall trikken best. Som forventet bruker jeg ikke noe kortere tid nå enn fra Lillestrøm, fordelen er at nå har jeg mange flere avganger å velge mellom og kan sove til kl. 7.

Og skulle noen undre, nei vi har ikke fått solgt, det kom ingen på visning denne uka heller!
-

Ingen kommentarer: