torsdag 12. november 2009

Avisminner

Jeg var ikke riktig ferdig med minnekofferten, jeg har nemlig tatt vare på noen aviser også. Siste Dagbladet i det store formatet og den første i tabloid fra 1983 har vi her:


Her er Arbeiderbladet: i det kjempesvære formatet har jeg siste nummeret, i berlinerformatet er det første nummer, det samme i tabloid og så er det det første med ny layout. Den første Dagsavisen har jeg ikke, så da var jeg vel ferdig med den samlinga.

Nå er det vel like før både Dagbladet og Dagsavisen er historie, Dagbladet har jeg sluttet å lese for mange år siden, men Dagsavisen skal jeg ha så lenge den eksisterer, dvs jeg sier den opp hvis den blir like tabloid som VG og Dagbladet.
Tenkte jeg skulle lage en avstemming over temaet; hvem går inn først, Dagbladet eller Dagsavisen?


Dette er aviser fra Sri Lanka april 1977, hvorfor jeg har dem skal jeg kanskje fortelle i et siste familieminne. Vi får se....
-

Ingen kommentarer: